
HCL 99/2022 privind aprobarea modificării și completării Organigramei și Statului de funcţii al aparatului de specialitate al primarului Municipiului Gheorgheni, şi al serviciilor publice subordonate Consiliului Local al Municipiului Gheorgheni, în urma reorganizării
PRIMAR: Csergő Tibor-András
ADMINISTRATOR PUBLIC: temporar vacant
SECRETAR GENERAL AL UAT: Selyem-Hideg Norbert-Vencel
VICEPRIMAR: Len Emil-Balázs
Direcții:
- Direcția economică
director executiv: Fülöp Katalin - Direcţia serviciilor publice
director executiv: vacant - Direcția de asistenţă socială
director executiv: Gereőffy Imola - Direcția de urbanism și dezvoltare
arhitect șef: vacant
Servicii:
- Serviciul public comunitar local de evidenta a persoanelor
șef serviciu: Țurcaș Éva - Serviciul financiar impozite si taxe locale
șef serviciu: Orbán Enikő - Serviciul juridic şi contencios administrativ
șef serviciu: Kodácz Zoltán - Serviciul de gospodărire a domeniului public
șef serviciu: Orosz Lóránt - Serviciul de administrarea pieţei, parcare şi de monitorizare a utilităților publice
șef serviciu: Gáll Gyula - Serviciu Public Poliţie Locală
șef serviciu: Firoiu Adrian - Serviciul achizitii publice, investitii, programe si proiecte
șef serviciu: Páka Hunor
Birouri:
- Biroul contabilitate
șef birou: temporar vacant - Biroul juridic
șef birou: temporar vacant - Biroul relații cu publicul şi resurse umane
șef birou: Vormair Erika-Mária
Instituții subordonate:
- Serviciul Public Local de Termoficare, Apă și Canalizare (SPLTAC) Gheorgheni
director executiv cu atribuții aferente serviciului de alimentare cu apă și canalizare: Zólya László-András
director executiv interimar cu atribuții aferente serviciului de alimentare cu energie termică: Angi Zoltán - Biblioteca Municipală Gheorgheni
manager: Vincze Csilla - Centrul Cultural Gheorgheni
manager interimar: Benedek Tibor Magor - Teatrul Figura Stúdió Gheorgheni
manager: Albu István - Clubul Sportiv VSK Gheorgheni
manager: Kercsó Zoltán - Muzeul Tarisznyás Márton Gheorgheni
manager: Ferencz Matéfi Kriszta